loading...

عشق و ازدواج

حتما پيش ازدواج در دوره دوستي ، نامزدي و يا عقد مطالعه كنيد

بازدید : 678
11 زمان : 1399:2

روانشناسي عكس پروفايل گلاين افراد معمولا خانم هاي مذهبي هستند كه نمي خواهند عكسشان در فضاي مجازي براي ديگران نمايش داده شود. يا برخي از خانم ها به دليل خواست خود يا شوهر بجاي عكس چهره از گل استفاده مي كنند.


گروه دوم افراد مسن و سن دار هستند كه معمولا تازه با فضاي مجازي آشنا شده اند از اين تصاوير استفاده مي كنند.
گروه سوم افرادي كه از تصوير گل و از خود استفاده مي كنند. اين افراد به گل ها علاقه دارند و از سويي دلايل گروه اول و دوم را ندارند.
روانشناسي شخصيت افراد از تصوير حيوان (سگ، گربه، پرنده و غيره)گروه اول: افرادي كه حيوان خانگي دارند و رابطه احساسي عميقي با او بر قرار كرده اند. مي خواهند ديگران اين تصاوير را ببنند تا ارزش حيوان خانگيشان افزوده شود.
گروه دوم: افرادي كه به حيواني علاقه دارند ولي از آن حيوان نگه داي نمي كنند. از حيواني كه بر روي پروفايلشان مي بينيد مي تواند بسياري از ويژگي هاي شخصيتي آن ها را شناسايي كنيد.
براي مثال افرادي كه از تصوير اسب استفاده مي كنند افراد ارامي هستند و به نجابت و اصالت اهميت بسياري مي دهند.
شخصيت شناسي از روي حيواناتگربه دوستان معمولا شخصيت مستقلي دارند، تمايل به رهبري و مديريت جمعي دارند و تفكر كردن را دوست دارند.
خرس دوستان معمولا آرامش را دوست دارند، محتاط هستند و انديشيدن را دوست دارند در موضوعات مختلف خيال بافي مي كنند.
ميمون دوستان افراد شادي هستند كه توانمندي و مهارت هاي زيادي در كارهاي مختلف دارند و از سويي اعتماد به نفس بالايي دارند.
سگ دوستان، افراد وفادار و شجاع را دوست دارند. مراقب ديگران هستند و با افرادي كه به انها محبت مي كنند رابطه بسيار خوبي برقرار مي كنند.
موش دوستان معمولا افراد زحمت كشي هسستند و فروتن و خجالتي هستند و اين افراد معمولا قابل اعتماد به نظر مي رسند ولي بسيار زيرك و باهوش هستند.
جديدترين و كاملترين روانشناسي عكس پروفايل تلگرام اينستاگرام
خرگوش دوستان افرادي هستند كه فروتن، باهوش و زيرك و چابك هستند و در زمان خشم مي توانند آن را مديريت كنند.
فيل دوستان افرادي هستند كه همچون كوه در برابر مشكلات مي ايستند و نمي گذارند صدمه ببينند.
شير از آن جا كه در فرهنگ ايران جايگاه بالايي دارد و در تمام داستان ها سلطان است، اين افراد اعتماد به نفس بالايي دارند و تمايل زيادي به كسب مقام و قدرت دارند.
روباه در داستان هاي ايراني نماد موجود است كه ديگران به خاطر دستيابي به اهداف خود فريب مي دهد. دوستداران اين حيوان معمولا افراد بسيار باهوش و زيرك و منفعت طلبي هستند.
خروس يك موجود با شخصيت و با استعداد است. دوستداران خروس افرادي هنرمند، حمايت كننده، اعتماد به نفس بالا و سحرخيز هستند.
خوك در فرهنگ هاي ديگر نماد سخاوتمند، صادق، بردبار و مهربان مي باشد ولي در فرهنگ ما نماد افراد است كه بي بندبار و غيرقابل اعتماد هستند.
گاو دوستان افرادي هستند كه ماجراجو و مهربان هستند و سعي مي كنند و زياد با ديگران ارتباط برقرار نمي كنند.
گورخرشخصيت مشابه اسب دارد با اين تفاوت كه خاص بودن هم به او اضافه مي شود. يك شخصيت وفادار، هوشمند، متعهد و آرمانگرا دارد كه به خاص بودن اهميت مي دهد.
كساني كه تصوير ببر را روي پروفايل شبكه هاي اجتماعي خود قرار مي دهند معمولا افرادي هستند كه به قدرتمند و جذاب بودن اهميت مي دهند. اين افراد تنها بودن را دوست دارند و از طرفي فعال هستند.
گوسفند نشان دهنده شخصيت دوستانه و سختكوش محافظه كار و آرام بودن است. شخصيت گاو و گوسفند در اين است كه دختران معمولا گوسفند و پسران گاو را انتخاب مي كنند.
پاندا با قيافه اي خاص و شخصيت منحصر به فرد، جزو دوست داشتني ترين حيوانات از نظر كودكان و به خصوص دختران است. افرادي كه آن را بر روي صفحه شخصي خود قرار مي دهند معمولا دلسوز و مهربان(دوست دارند با محبت ديگران را بغل كنند)، شوخ طبع، خيال باف و بسيار خود كفا هستند و در عين فعال بودن، افرادي هستند كه خواب و استراحت را بسيار دوست دارند.
پنگوئن دوستان شخصيت جالب و طنزواري دارندو از سويي روح لطيف و مهربان داشته و از نظر مايل بسيار دست ودلباز هستند و اين افراد معمولا توانايي خوبي در تزتين كردن دارند.
جغد را افرادي دوست دارند كه سكوت شب را دوست دارند شخصيت مرموز دارند و معمولا كارهاي خود را شب ها انجام مي دهند به هنر علامند هستند و افراد عميق و معنوي نيز هستند. هوشياري و آگاهي معمولا خوبي دارند.
زرافه نيز شخصيتي همچون اسب و گور خر دارد با اين تفاوت كه خاص است و افرادي كه اعتماد به نفس بالايي دارند و در برخي موارد خجالتي و درونگرا هستند. اين افراد معمولا توان خوبي در جذب ديگران دارند.
نهنگ شخصيتي قابل اعتماد، صادق و يك دوست عالي به تمام معنا، دوستاران اين موجود روحيه و زندگي آشفته را به راحتي سرو سامان مي دهند.
لاك پشت دوستان بسيار محافظه كار بوده و خطر كردن و هيجان را دوست ندارند و صلح طلب هستند و از هرج و مرج دوري مي كنند و مهربان زيادي دارند و درونگرا هستند. اين افراد معمولا به موضوعات سطحي نگاه مي كنند.
اردك يك شخصيت خانواده دوست و بسيار زحمت كش و بازيگوش است كه معمولا با سروصدا ديگران را كلافه مي كند.
پرنده نشان دهنده روح آزاد و مثبت است. اين افراد معمولا شاد هستند و از يك زيبايي دروني برخوردار مي باشند. البته بسته به نوع پرنده ويژگي هاي شخصيتي فرد متفاوت است
روانشناسي عكس پروفايل خانوادهافرادي كه عكس خانواده خود را روي پروفايل يا صفحه فضاي مجازي مي گذارند افراد خانواده دوستي هستند كه براي خانواده به خصوص افرادي كه عكسان در تصوير است ارزش بالايي مي دهند.
هر چه تعداد عكس ها بيشتر باشد اهميت اين موضوع بيشتر مي شود. براي اين افراد پايندي به خانواده و اصالت خانوادگي بسيار مهم است.
تصوير مكان ديدني روي تلگراماين افراد دوست دارند به گردش بروند و مكان هاي مختلف را ببينند و از سويي برخي از اين افراد براي نمايش فعال بودن و سرزندگي خود از اين تصاوير روي پروفايل خود استفاده مي كنند و مي خواهند به ديگران نشان دهند كه كجا ها مي رود.
به صورت كلي اين افراد به گردش و حركت اهميت زيادي مي دهند و بي شك خاطرات زيادي از سفرهاي خود دارند. پس به طور كلي اگر عكس هاي سفر فرد بود، فرد مي خواهد مكان هايي كه رفته به ديگران نشان دهد و خاطراتش برايش مهم است. اگر مكان هايي كه نرفته و عكس كلي است، نشان مي دهد كه علاقه زيادي به گردش نو تفريح دارد.
روانشناسي تصوير پروفايل بر اساس چهرهمعمولا افراد بهترين عكس هاي خود را در صفحه و پروفايل تلگرام، واتساپ يا اينستاگرام قرار مي هند. به همين دليل زياد نمي توان از اين تصاوير قضاوت كرد به طور كلي روانشناسي چهره كلي فرد مي تواند به ما كمك كند كه در ادامه برايتان توضيح ميدهم.
روانشناسي چهرهصورت دايره اي شكل: اين افراد به امور معنوي بسيار اهميت مي دهند و مهربان هستند. سعي مي كنند با ديگران مشاجره و دعوا نداشته باشند و صلح طلب هستند.
صورت چهارگوش : افراد مصممي هستند كه همواره در حال تلاش هستندو اراده بسيار بالايي در انجام امورد دارند. معمولا اين افراد مديران و رهبران خوبي براي هدايت گروه هستند. رك گويي و جنگجوهاي خوبي هستند. گاهي اين افراد خواست خود را به ديگران و گروه تحميل مي كنند.
صورت مثلثي (بالا كوچكتر از پايين است): وفادار هستند و استعداد زيادي در امورد مختلف دارند اين افراد سعي مي كنند با ديگران مهربان باشند.
صورت بيضي: اين افراد در زندگي افراد موفقي هستند و معمولا به مقام هاي بالا دست پيدا مي كنند. بسيار به قدرمند شدن اهميت مي دهند و اعتماد به نفس بالايي دارند. در محيط كاري معمولا اعتماد مديران و رييس خود را به خوبي جذب مي كنند.
صورت سه گوش:افراد حساس و عاطفي هستند، درونگرايي هستند، به رويا پردازي مي پردازند و خيال بافي را دوست دارند.
اين افراد بسيار وفادار و حسود هستند و گاهي مي تواند با نقشه هايي فكر شده، ديگران (كساني كه آن ها را آزار مي دهند) را آزاردهند.
مشاورانه مشاوره خانواده مشاوره ازدواج مشاوره تلفني مشاوره آنلاين تست روانشناسي مشاوره روانشناسي مشاوره جنسي اختلال رواني استخدام روانشناس و روانسنجروانشناسي لوگو يا محيط كار روي تلگرامگروه اول: مي خواهند آن موضوع يا كار را تبليغ كنند.
گروه دوم: به كار خود بسيار اهميت مي دهند و در محيط بسيار فعال هستند و گاهي انقدر كار مي كنند و برايشان كار اهميت پيدا مي كند كه زندگي شخصيتشان آسيب مي بيند.
گروه سوم: مي خواهند مقام خود را بالا ببرند. برخي افراد مي خواهند هويت و جايگاه اجتماعي خود را با نشان دادن محل كار يا يك برند معروف بالا ببرند. اين افراد معمولا اعتماد به نفس پاييني دارند، حسود هستند و دهان بيني زيادي دارند.
تصوير دوستان روي پروفايل تلگرامگروه اول كساني هستند كه عكس يك يا چند دوست را بارها و بارها و در مكان هاي مختلف در پروفايل اجتماعي خود قرار مي دهند. اين افراد مي خواهند رابطه شديدا عميق دوستانه خود را نشان دهند. چنين دوستاني در تصميم گيري اين افراد بسيار تاثيرگذار هستند. اين افراد معمولا درونگرا هستند و به هركسي اعتماد نمي كنند.
گروه دوم: عكس افراد مختلف و دوستان مختلفي را در پروفايل تلگرام و يا انستاگرام قرار مي دهد. اين افراد برونگرا هستند و دوستان زيادي دارند.
دوست در زندگي اين افراد جايگاه والايي دارد و معمولا بعد ازدواج نيز رابطه با دوستان را ادامه مي دهند. روابط دوستي اين افراد معمولا سطحي تر از گروه اول است.
جملات فلسفي اكانت ايسنتااين افراد اهل انيشيدن و فكر كردن هستند. ميخواهند دغدغه هاي ذهني خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و از جملاتي كه قرار مي دهند زندگي شخصي خود را بروز مي دهند. اين افراد معمولا افراد پيچيده اي نيستند وگر پيچيده باشند بسيار بسيار پيچيدگي دارند.
اين افراد معمولا اعضاي گروه هاي اجتماعي هستند و عضويت در اين گروه ها را دوست دارند.
جديدترين تست هاي روانشناسيصفحه سياهبرخي افراد يك عكس سياه (رنگ كاملا سياه) مي گذارند. مي تواند دلايلي همچون مرگ نزديكان داشته باشد. تا قطع يك رابطه عاشقانه و يا طلاق تا يك زنگ خطر به دوستان كه شادي زندگي فرد تمام شده و در افسردگي و نااميدي است.
نام امامان معصوم و يا جملات دينيواضح است اين افراد مي خواهند عقايد ديني خود را بروز دهند و گاهي مي خواهند مبلغ ديني باشند. البته برخي ديگر در شرايط سختي همچون بيماري و مشكلات مالي و خانوادگي هستند و مي خواهند با اين كارها روحيه خود را بالا برده و رابطه خود با خدا را بيشتر كنند تا خدا به آن ها كمك كند و مشكلات آن ها حل شود!
رخداد هاي سياسي و اجتماعي و ورزشياين افراد روحيه اجتماعي بالايي دارند مي خواهند همدردي كنند و به ديگران نشان دهند كه بخشي از جامعه هستند و به جامعه و رخداد هاي آن واكنش مي دهند. اين افراد معمولا كمي سطحي نگر هستند و با جريان هاي اجتماعي عقايد و نظراتشان تغيير مي كند.
**اگر مواردي خاصي است كه در اين مقاله ذكر نشده در بخش ديدگاه ها (پايين همين صفحه) ارسال كنيد تا كمكتون كنم**

منبع: مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-جديدترين و كاملترين روانشناسي عكس پروفايل تلگرام اينستاگرام

روانشناسي عكس پروفايل گلاين افراد معمولا خانم هاي مذهبي هستند كه نمي خواهند عكسشان در فضاي مجازي براي ديگران نمايش داده شود. يا برخي از خانم ها به دليل خواست خود يا شوهر بجاي عكس چهره از گل استفاده مي كنند.


گروه دوم افراد مسن و سن دار هستند كه معمولا تازه با فضاي مجازي آشنا شده اند از اين تصاوير استفاده مي كنند.
گروه سوم افرادي كه از تصوير گل و از خود استفاده مي كنند. اين افراد به گل ها علاقه دارند و از سويي دلايل گروه اول و دوم را ندارند.
روانشناسي شخصيت افراد از تصوير حيوان (سگ، گربه، پرنده و غيره)گروه اول: افرادي كه حيوان خانگي دارند و رابطه احساسي عميقي با او بر قرار كرده اند. مي خواهند ديگران اين تصاوير را ببنند تا ارزش حيوان خانگيشان افزوده شود.
گروه دوم: افرادي كه به حيواني علاقه دارند ولي از آن حيوان نگه داي نمي كنند. از حيواني كه بر روي پروفايلشان مي بينيد مي تواند بسياري از ويژگي هاي شخصيتي آن ها را شناسايي كنيد.
براي مثال افرادي كه از تصوير اسب استفاده مي كنند افراد ارامي هستند و به نجابت و اصالت اهميت بسياري مي دهند.
شخصيت شناسي از روي حيواناتگربه دوستان معمولا شخصيت مستقلي دارند، تمايل به رهبري و مديريت جمعي دارند و تفكر كردن را دوست دارند.
خرس دوستان معمولا آرامش را دوست دارند، محتاط هستند و انديشيدن را دوست دارند در موضوعات مختلف خيال بافي مي كنند.
ميمون دوستان افراد شادي هستند كه توانمندي و مهارت هاي زيادي در كارهاي مختلف دارند و از سويي اعتماد به نفس بالايي دارند.
سگ دوستان، افراد وفادار و شجاع را دوست دارند. مراقب ديگران هستند و با افرادي كه به انها محبت مي كنند رابطه بسيار خوبي برقرار مي كنند.
موش دوستان معمولا افراد زحمت كشي هسستند و فروتن و خجالتي هستند و اين افراد معمولا قابل اعتماد به نظر مي رسند ولي بسيار زيرك و باهوش هستند.
جديدترين و كاملترين روانشناسي عكس پروفايل تلگرام اينستاگرام
خرگوش دوستان افرادي هستند كه فروتن، باهوش و زيرك و چابك هستند و در زمان خشم مي توانند آن را مديريت كنند.
فيل دوستان افرادي هستند كه همچون كوه در برابر مشكلات مي ايستند و نمي گذارند صدمه ببينند.
شير از آن جا كه در فرهنگ ايران جايگاه بالايي دارد و در تمام داستان ها سلطان است، اين افراد اعتماد به نفس بالايي دارند و تمايل زيادي به كسب مقام و قدرت دارند.
روباه در داستان هاي ايراني نماد موجود است كه ديگران به خاطر دستيابي به اهداف خود فريب مي دهد. دوستداران اين حيوان معمولا افراد بسيار باهوش و زيرك و منفعت طلبي هستند.
خروس يك موجود با شخصيت و با استعداد است. دوستداران خروس افرادي هنرمند، حمايت كننده، اعتماد به نفس بالا و سحرخيز هستند.
خوك در فرهنگ هاي ديگر نماد سخاوتمند، صادق، بردبار و مهربان مي باشد ولي در فرهنگ ما نماد افراد است كه بي بندبار و غيرقابل اعتماد هستند.
گاو دوستان افرادي هستند كه ماجراجو و مهربان هستند و سعي مي كنند و زياد با ديگران ارتباط برقرار نمي كنند.
گورخرشخصيت مشابه اسب دارد با اين تفاوت كه خاص بودن هم به او اضافه مي شود. يك شخصيت وفادار، هوشمند، متعهد و آرمانگرا دارد كه به خاص بودن اهميت مي دهد.
كساني كه تصوير ببر را روي پروفايل شبكه هاي اجتماعي خود قرار مي دهند معمولا افرادي هستند كه به قدرتمند و جذاب بودن اهميت مي دهند. اين افراد تنها بودن را دوست دارند و از طرفي فعال هستند.
گوسفند نشان دهنده شخصيت دوستانه و سختكوش محافظه كار و آرام بودن است. شخصيت گاو و گوسفند در اين است كه دختران معمولا گوسفند و پسران گاو را انتخاب مي كنند.
پاندا با قيافه اي خاص و شخصيت منحصر به فرد، جزو دوست داشتني ترين حيوانات از نظر كودكان و به خصوص دختران است. افرادي كه آن را بر روي صفحه شخصي خود قرار مي دهند معمولا دلسوز و مهربان(دوست دارند با محبت ديگران را بغل كنند)، شوخ طبع، خيال باف و بسيار خود كفا هستند و در عين فعال بودن، افرادي هستند كه خواب و استراحت را بسيار دوست دارند.
پنگوئن دوستان شخصيت جالب و طنزواري دارندو از سويي روح لطيف و مهربان داشته و از نظر مايل بسيار دست ودلباز هستند و اين افراد معمولا توانايي خوبي در تزتين كردن دارند.
جغد را افرادي دوست دارند كه سكوت شب را دوست دارند شخصيت مرموز دارند و معمولا كارهاي خود را شب ها انجام مي دهند به هنر علامند هستند و افراد عميق و معنوي نيز هستند. هوشياري و آگاهي معمولا خوبي دارند.
زرافه نيز شخصيتي همچون اسب و گور خر دارد با اين تفاوت كه خاص است و افرادي كه اعتماد به نفس بالايي دارند و در برخي موارد خجالتي و درونگرا هستند. اين افراد معمولا توان خوبي در جذب ديگران دارند.
نهنگ شخصيتي قابل اعتماد، صادق و يك دوست عالي به تمام معنا، دوستاران اين موجود روحيه و زندگي آشفته را به راحتي سرو سامان مي دهند.
لاك پشت دوستان بسيار محافظه كار بوده و خطر كردن و هيجان را دوست ندارند و صلح طلب هستند و از هرج و مرج دوري مي كنند و مهربان زيادي دارند و درونگرا هستند. اين افراد معمولا به موضوعات سطحي نگاه مي كنند.
اردك يك شخصيت خانواده دوست و بسيار زحمت كش و بازيگوش است كه معمولا با سروصدا ديگران را كلافه مي كند.
پرنده نشان دهنده روح آزاد و مثبت است. اين افراد معمولا شاد هستند و از يك زيبايي دروني برخوردار مي باشند. البته بسته به نوع پرنده ويژگي هاي شخصيتي فرد متفاوت است
روانشناسي عكس پروفايل خانوادهافرادي كه عكس خانواده خود را روي پروفايل يا صفحه فضاي مجازي مي گذارند افراد خانواده دوستي هستند كه براي خانواده به خصوص افرادي كه عكسان در تصوير است ارزش بالايي مي دهند.
هر چه تعداد عكس ها بيشتر باشد اهميت اين موضوع بيشتر مي شود. براي اين افراد پايندي به خانواده و اصالت خانوادگي بسيار مهم است.
تصوير مكان ديدني روي تلگراماين افراد دوست دارند به گردش بروند و مكان هاي مختلف را ببينند و از سويي برخي از اين افراد براي نمايش فعال بودن و سرزندگي خود از اين تصاوير روي پروفايل خود استفاده مي كنند و مي خواهند به ديگران نشان دهند كه كجا ها مي رود.
به صورت كلي اين افراد به گردش و حركت اهميت زيادي مي دهند و بي شك خاطرات زيادي از سفرهاي خود دارند. پس به طور كلي اگر عكس هاي سفر فرد بود، فرد مي خواهد مكان هايي كه رفته به ديگران نشان دهد و خاطراتش برايش مهم است. اگر مكان هايي كه نرفته و عكس كلي است، نشان مي دهد كه علاقه زيادي به گردش نو تفريح دارد.
روانشناسي تصوير پروفايل بر اساس چهرهمعمولا افراد بهترين عكس هاي خود را در صفحه و پروفايل تلگرام، واتساپ يا اينستاگرام قرار مي هند. به همين دليل زياد نمي توان از اين تصاوير قضاوت كرد به طور كلي روانشناسي چهره كلي فرد مي تواند به ما كمك كند كه در ادامه برايتان توضيح ميدهم.
روانشناسي چهرهصورت دايره اي شكل: اين افراد به امور معنوي بسيار اهميت مي دهند و مهربان هستند. سعي مي كنند با ديگران مشاجره و دعوا نداشته باشند و صلح طلب هستند.
صورت چهارگوش : افراد مصممي هستند كه همواره در حال تلاش هستندو اراده بسيار بالايي در انجام امورد دارند. معمولا اين افراد مديران و رهبران خوبي براي هدايت گروه هستند. رك گويي و جنگجوهاي خوبي هستند. گاهي اين افراد خواست خود را به ديگران و گروه تحميل مي كنند.
صورت مثلثي (بالا كوچكتر از پايين است): وفادار هستند و استعداد زيادي در امورد مختلف دارند اين افراد سعي مي كنند با ديگران مهربان باشند.
صورت بيضي: اين افراد در زندگي افراد موفقي هستند و معمولا به مقام هاي بالا دست پيدا مي كنند. بسيار به قدرمند شدن اهميت مي دهند و اعتماد به نفس بالايي دارند. در محيط كاري معمولا اعتماد مديران و رييس خود را به خوبي جذب مي كنند.
صورت سه گوش:افراد حساس و عاطفي هستند، درونگرايي هستند، به رويا پردازي مي پردازند و خيال بافي را دوست دارند.
اين افراد بسيار وفادار و حسود هستند و گاهي مي تواند با نقشه هايي فكر شده، ديگران (كساني كه آن ها را آزار مي دهند) را آزاردهند.
مشاورانه مشاوره خانواده مشاوره ازدواج مشاوره تلفني مشاوره آنلاين تست روانشناسي مشاوره روانشناسي مشاوره جنسي اختلال رواني استخدام روانشناس و روانسنجروانشناسي لوگو يا محيط كار روي تلگرامگروه اول: مي خواهند آن موضوع يا كار را تبليغ كنند.
گروه دوم: به كار خود بسيار اهميت مي دهند و در محيط بسيار فعال هستند و گاهي انقدر كار مي كنند و برايشان كار اهميت پيدا مي كند كه زندگي شخصيتشان آسيب مي بيند.
گروه سوم: مي خواهند مقام خود را بالا ببرند. برخي افراد مي خواهند هويت و جايگاه اجتماعي خود را با نشان دادن محل كار يا يك برند معروف بالا ببرند. اين افراد معمولا اعتماد به نفس پاييني دارند، حسود هستند و دهان بيني زيادي دارند.
تصوير دوستان روي پروفايل تلگرامگروه اول كساني هستند كه عكس يك يا چند دوست را بارها و بارها و در مكان هاي مختلف در پروفايل اجتماعي خود قرار مي دهند. اين افراد مي خواهند رابطه شديدا عميق دوستانه خود را نشان دهند. چنين دوستاني در تصميم گيري اين افراد بسيار تاثيرگذار هستند. اين افراد معمولا درونگرا هستند و به هركسي اعتماد نمي كنند.
گروه دوم: عكس افراد مختلف و دوستان مختلفي را در پروفايل تلگرام و يا انستاگرام قرار مي دهد. اين افراد برونگرا هستند و دوستان زيادي دارند.
دوست در زندگي اين افراد جايگاه والايي دارد و معمولا بعد ازدواج نيز رابطه با دوستان را ادامه مي دهند. روابط دوستي اين افراد معمولا سطحي تر از گروه اول است.
جملات فلسفي اكانت ايسنتااين افراد اهل انيشيدن و فكر كردن هستند. ميخواهند دغدغه هاي ذهني خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و از جملاتي كه قرار مي دهند زندگي شخصي خود را بروز مي دهند. اين افراد معمولا افراد پيچيده اي نيستند وگر پيچيده باشند بسيار بسيار پيچيدگي دارند.
اين افراد معمولا اعضاي گروه هاي اجتماعي هستند و عضويت در اين گروه ها را دوست دارند.
جديدترين تست هاي روانشناسيصفحه سياهبرخي افراد يك عكس سياه (رنگ كاملا سياه) مي گذارند. مي تواند دلايلي همچون مرگ نزديكان داشته باشد. تا قطع يك رابطه عاشقانه و يا طلاق تا يك زنگ خطر به دوستان كه شادي زندگي فرد تمام شده و در افسردگي و نااميدي است.
نام امامان معصوم و يا جملات دينيواضح است اين افراد مي خواهند عقايد ديني خود را بروز دهند و گاهي مي خواهند مبلغ ديني باشند. البته برخي ديگر در شرايط سختي همچون بيماري و مشكلات مالي و خانوادگي هستند و مي خواهند با اين كارها روحيه خود را بالا برده و رابطه خود با خدا را بيشتر كنند تا خدا به آن ها كمك كند و مشكلات آن ها حل شود!
رخداد هاي سياسي و اجتماعي و ورزشياين افراد روحيه اجتماعي بالايي دارند مي خواهند همدردي كنند و به ديگران نشان دهند كه بخشي از جامعه هستند و به جامعه و رخداد هاي آن واكنش مي دهند. اين افراد معمولا كمي سطحي نگر هستند و با جريان هاي اجتماعي عقايد و نظراتشان تغيير مي كند.
**اگر مواردي خاصي است كه در اين مقاله ذكر نشده در بخش ديدگاه ها (پايين همين صفحه) ارسال كنيد تا كمكتون كنم**

منبع: مركز مشاوره و روانشناسي مشاورانه-جديدترين و كاملترين روانشناسي عكس پروفايل تلگرام اينستاگرام

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 31

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 820
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 134
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 3717
  • بازدید سال : 16773
  • بازدید کلی : 2490773
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی